你哋係咪好似我咁係個火鍋控呢🤭🤭 

有冇人教過你點樣可以食住「打邊爐」都仲可以減肥兼增肌⋯⋯因為小編我最近識左個營養師,加埋大量資料搜集,即刻興奮到想唔Share呢啲貼士比大家都唔得😏😏

首先

✔️清湯煱底:清湯建議選擇蔬菜、昆布等,享用前可以將浮油刮除,減少油脂攝取。

✔️狂食蔬菜:「打邊爐」通常都是以肉類為主,建議可以多加蔬菜類、能夠增加膳食纖維的攝取,也可以多增加菇類、藻類的選擇,維持營養均衡。

✔️輕醬料吃原味:盡量避開稠醬料、沙嗲醬、豆瓣醬或腐乳調味,建議以蔥、蒜、辣椒,再加入少少豉油。

✔️少加工吃原型:以原型食材為主,避免魚餃、丸子、蟹柳、油豆腐等加工製品,多以魚肉、豬牛雞肉、海鮮、豆腐等為主。

✔️ 高纖少澱粉:好多時邪惡的烏冬、麪食係打邊爐嘅尾單,但係呢啲高碳水化合物嘅食物會令你前工盡廢(你懂的😏😏),所以都係淥啲根莖類食物(芋頭、南瓜)代替,其實坊間啲蒟蒻麵越來越多選擇,食成包都只係十幾個卡路里,大家不妨一試。

今次比住5個貼士你哋袋住先,下次再傾☺️☺️

【參考資料:YAHOO新聞】